Geri Git   Number 1 Forum Group > GENEL KONULAR & SOHBET > Genel Sohbet Muhabbet > Sağlık

Cevapla
 
LinkBack Konu araçları
Eski 18-11-2005, 05:40 PM   #1 (permalink)
cebedexx
Special Member
 
cebedexx'ın Avatarı
 
Giriş Tarihi: Oct 2005
Mekan: İZMİR/KSK
Mesajlar: 2,269
Lightbulb Kahve değil kola tansiyon nedeni

Düzenli kahve içmenin, kadınlarda yüksek tansiyona neden olmadığı belirlenirken, düzenli olarak kola tüketmenin yüksek tansiyonla bağlantısı olduğu görüldü




ABD’li bilimadamlarının yaptığı, Amerikan Tıp Derneği dergisinde yayınlanan araştırma çerçevesinde, 155 bin 594 hemşireden yüksek tansiyon hastası olan 33 bin 77’sinin 12 yıllık bilgilerinin incelendiği ve düzenli kahve içmekle yüksek tansiyon arasında bağlantı bulunmadığı belirtildi.

Araştırmanın yazarı Wolfgang Winkelmayer, araştırmada aksine düzenli olarak kola tüketmenin yüksek tansiyonla bağlantısı olduğunun görüldüğünü söyledi. Winkelmayer, kolada bulunan kafein değil ancak diğer bazı içeriklerin yüksek tansiyon riskinin artmasının sorumlusu olabileceğini belirtti. Daha önce yapılan bazı araştırmalar, düzenli kahve tüketimiyle yüksek tansiyon arasında bağlantı olduğunu gösterirken, birçok uzman sağlıklı kişilerin günde bir ya da iki bardak kahveden zarar görmeyeceğini açıklamışlardı.
cebedexx Çevrimdışı  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!Spurl this Post!Reddit! Wong this Post!
Alıntı Yaparak Cevapla
Faydalı Linkler
Eski 18-11-2005, 06:00 PM   #2 (permalink)
CABBARİ
Guest
 
Mesajlar: n/a
kola ve kahve ikiside zararlı diye biliyordum ama kahvenin sade ve şekersiz içilirse vucudu uyardıgını biliyorum kolanında sadece sindirimi kolaylaştırdıgını biliyorum yani bana göre ikiside zararlı...
saygılar...
 
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!Spurl this Post!Reddit! Wong this Post!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-11-2005, 06:07 PM   #3 (permalink)
cebedexx
Special Member
 
cebedexx'ın Avatarı
 
Giriş Tarihi: Oct 2005
Mekan: İZMİR/KSK
Mesajlar: 2,269
Bencede Aynen Katiliyorum İkİsİde Zararli Ama KİŞİye GÖre Etkİ Alani DeĞİŞİyor Buna Çok Şahİt Oluyorum Burlarda Ama Genede İkİsİde Rİsklİ
cebedexx Çevrimdışı  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!Spurl this Post!Reddit! Wong this Post!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 18-11-2005, 08:16 PM   #4 (permalink)
okrebu
Senior Member
 
okrebu'ın Avatarı
 
Giriş Tarihi: Oct 2005
Mesajlar: 622
İnanmıyorum.....
okrebu Çevrimdışı  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!Spurl this Post!Reddit! Wong this Post!
Alıntı Yaparak Cevapla
Eski 19-11-2005, 10:43 AM   #5 (permalink)
cebedexx
Special Member
 
cebedexx'ın Avatarı
 
Giriş Tarihi: Oct 2005
Mekan: İZMİR/KSK
Mesajlar: 2,269
size kalmış bir şey bence ikiside zararlı kola bilhassa sonuçta fazla alındığı zman zararları var asitin fazlası zarar zaten
cebedexx Çevrimdışı  
Digg this Post!Add Post to del.icio.usBookmark Post in TechnoratiFurl this Post!Google Bookmark this Post!Yahoo Bookmark this Post!Live Bookmark this Post!Spurl this Post!Reddit! Wong this Post!
Alıntı Yaparak Cevapla
Cevapla

Konu araçları

Gönderi Kuralları
Kendi yeni konularını düzeltemezsin
Kendi mesaj cevap yazamazsın
Kendi mesaj eklentilerini düzeltemezsin
Kendi mesajlarını düzeltemezsin

BB Kod Açık
[IMG] kodu Açık
HTML kodu Kapalı
Trackbacks are Açık
Pingbacks are Açık
Refbacks are Açık



Desteklediklerimiz
Atabb Forum, Uyuz Adam


Powered by vBulletin® Version 3.7.3 Copyright ©2000 - 2008, Jelsoft Enterprises Ltd.
SEO by vBSEO 3.2.0
Design by HTWoRKS
Page generated in 0.11281 seconds with 8 queries Sayfa Boyutu (66292)